Rendelések és szállítás

Az alábbi szállítási lehetőségeket veheted igénybe:*

Szállítási költségek

 

Kosárértéktől függetlenül minden rendelés esetében 1.290 Ft a szállítási díj, viszont ha csomagpontba rendelsz, úgy 990 Ft.

Partnereink:

 

GLS futárszolgálat

Az Árut a GLS futárszolgálat szállítja ki.

Bővebb információt itt talál: https://gls-group.eu/HU/hu/cimzetteknek-nyujtott-szolgaltatasok

Fürgefutár

Nemzetközi és magyar szállítócégek, kedvező árakon akár expressz csomagfelvétellel.

Csomagját háztól-házig szállítjuk belföldön és a világ több mint 200 országába. Nemzetközi partnereink a másnapi csomagküldés mellett, gazdaságos, közúti szállításokat is biztosítanak, amely jelentős megtakarításokat jelenthet Önnek. Küldeményét minden munkanapon fel tudjuk venni az ország bármely pontjáról, így időt is spórolhat velünk, hiszen a Fürgefutár.hu-nál nincsen sorban állás.

DPD futárszolgálat

Az Árut a DPD futárszolgálat szállítja ki. Bővebb információ: https://www.dpd.com/hu_privatugyfelek

FoxPost csomagautomata

A FOXPOST egy egyszerű, rugalmas, érintkezésmentes és környezettudatos csomagátvételi és -küldési mód.
Ha megrendelését bármely FOXPOST csomagautomata egyikébe kéri, nem kell egész nap a futárra várnia.
Az országos, folyamatosan bővülő csomagautomata-hálózat automatái könnyen hozzáférhetőek az ország számos pontján, hol beltérben, hol kültéren, és reggeltől estig elérhetőek.
Miután átadtuk a FOXPOST-nak a csomagot, Ők 1 munkanap alatt kiszállítják az automatába, majd sms-ben küldenek egy értesítőt és egy egyedi kódot, mellyel 3 napig átveheti.

Fontos: az automatáknál csak bankkártyával tud fizetni.

Az automaták listáját és további információt itt talál: https://www.foxpost.hu/csomagautomatak

GLS csomagpont

Az online vásárlásoknál a háztól házig futárszolgálattal történő kiszállítás a legnépszerűbb, de évről évre nő a személyes átvétel aránya. A megrendelők kényelmesen és saját időbeosztásuk szerint vehetik át az árut a GLS CsomagPontokon keresztül, ahol a készpénzes fizetés biztosított.

A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken találhatók, például bevásárlóközpontokban, benzinkutakon, könyvesboltokban vagy egyéb forgalmas üzletekben. A legtöbb hosszú nyitva tartással, akár hétvégén is várja a csomagot átvenni vagy feladni kívánó ügyfeleket. GLS e-mail vagy SMS értesítőt küld a címzettnek az áru kiszállításáról. A vevő 5 munkanapon belül, bármikor átveheti a csomagot, figyelembe véve a GLS CsomagPont nyitva tartási idejét.

DPD Pickup Csomagpont

A nemzetközi Pickup csomagpon-hálózat folyamatosan növekszik.  Belföldön jelenleg közel 100 Pickup csomagpont áll a vásárlók rendelkezésére. A belföldi DPD csomagpontok ide kattintva érhetőek el.

Hol jár a csomagom?

 

A rendelés teljesítésének minden lépéséről értesítést is küldünk. Amint átadtuk a futárszolgálatnak a terméke(ke)t, e-mailben és sms-ben is tájékoztatunk. Ezt követően a futárszolgálatok leterheltségétől függően megközelítőleg 1-4 munkanap szükséges, hogy a termékek eljussanak hozzád. A kiszállítás napján, a kiszállítást megelőzően a futárszolgálat várhatóan sms-ben értesítést küld számodra a rendelés rögzítése során általad megadott telefonszámra.

Mi történik, ha nem veszem át a csomagot? A szállítási költséget azért ki kell fizetnem?

 

Természetesen nincs átvételi kötelezettséged. Ha esteleg időközben meggondolod magad és mégsem veszed át a csomagot, úgy ezért semmilyen költséget nem számítunk fel. Amint a csomag visszaér a raktárunkba, a rendelésed törlésre kerül.

Amennyiben azt korábban online kártyával kifizetted, úgy az összeg a törlés után automatikusan visszaindul. Ha pedig átutalással egyenlítetted ki a vételárat, akkor kérjük, küldd el számunkra az IBAN bankszámlaszámodat és a számlatulajdonos pontos nevét, hogy a pénzt visszautalhassuk.

Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat? Lehet velük egyeztetni?

 

A megrendelt termék kiszállítása munkanapokon általában 08:00 és 18:00 óra között történik, mely az adott futárszolgálattól függ. A csomag érkezésének pontos idejét a futárszolgálattal tudod leegyeztetni a csomagszám alapján, illetve információt kérhetsz ügyfélszolgálatunktól a központi telefonszámunkon keresztül.

Törölve lett a rendelésem, de nem én mondtam le, szeretném a terméket. Mit tegyek?

 

Ilyen esetben az alábbiak egyike lehet a törlés oka:

1., átutalást vagy online kártyás fizetést választottál, de az nem teljesült, így a rendszer törölte a rendelést a sikertelen fizetés miatt
2., nem volt raktáron a(z) (egyik) termékből / nem sikerült lefoglalni azt – ez esetben értesítünk erről email formájában – alexa otthon forgalmazású termék esetén várhatsz a készlet beérkezésére.
3., megsérült a termék csomagolás vagy szállítás közben
4., a futár próbálta átadni, de nem ért el senkit/nem volt otthon senki vagy átvételi pont esetén senki nem kereste a csomagot.

Amennyiben mégis igényt tartanál a termék(ek)re – és az elérhető az oldalunkon – kérjük, rögzíts egy új rendelést a weboldalunkon