gy.i.k.

Mi az onlinePénztárca?

Az onlinePénztárca egy olyan virtuális pénztárca, amellyel 380 webáruházban tudsz fizetni vásárláskor. Mellesleg részt tudsz venni az évente többször is megrendezett nyereményjátékunkon is, az onlineTombolán.
Az onlinePénztárca létrehozása és használata egyaránt díj és költségmentes, tehát teljesen INGYENES.
onlinePénztárcád +500 Ft-ot kamatozik hetente, amiről emailben értesítünk téged.
Egy kedves felhasználónk így fogalmazott: „Az onlinePénztárcában az a legjobb, hogy egyszerre 380 webáruházban vagyok törzsvásárló és ehhez nem kell több száz helyre regisztrálnom!”

Tudok teljes árat fizetni onlinepénztárcámmal?

Sajnos nem tudsz teljes árat fizetni onlinePénztárcádból! Minden elköltendő 10.000 forint után 500 forintot tudsz onlinePénztárcádból fizetni.

Hogyan tudok írni az ügyfélszolgálatnak ?

Kérdésed van, problémát találtál? Segítségre van szükséged, vagy észrevételed van? Fordulj hozzánk a megadott elérhetőségen! Kérlek írj az ugyfelszolgalat@onlinepenztarca.hu e-mail címre.

nem tudok belépni onlinepénztárcámba. mi a teendő?

Többszöri próbálkozás után se sikerült belépned? Nyugi van rá megoldás! Küldj magadnak egy jelszó emlékeztetőt itt!

Miért nem sikerült fizetnem onlinepénztárcámmal?

Egyik online vásárlásod során nem tudtál onlinePénztárcáddal fizetni? Ennek több oka is lehet.
  • Rendelésed nem volt minimum 10.000 forint
  • Rendelésedkor nem az onlinePénztárcás email címeddel adtad le a rendelést
  • Olyan webáruházban vásároltál, ami nem onlinePénztárca elfogadó hely.
  • Elfelejtettél onlinePénztárcáddal is fizetni.
Ha egyik se volt ezek közül, akkor kérlek írj nekünk az ugyfelszolgalat@onlinepenztarca.hu címre.

Már leadtam a rendelésem. Fizethetek utólag onlinepénztárcámmal?

Utólag nem fogsz tudni fizetni vele. Fontos, hogy mindig rendelés leadása előtt fizess a pénztár folyamatnál.

 

Rendeltem, de nem kaptam meg az összeget onlinepénztárcámba.Miért?

Rendelésed leadása után, kattints az onlinePénztárcás gombra és vedd át ajándékod. Ez után 48 órán belül automatikusan behelyezi a rendszer az összeget onlinePénztárcádba.

Hogyan lesz onlinepénztárcámban pénz?

Minden vásárlás után webáruházaink megajándékoznak onlinePénztárcádba egy összeggel.
Ráadásul onlinePénztárcád hetente kamatozik 500 forintot. Erről emailben értesítünk is.

Hogyan tudom meghívni barátaimat?

Küldj nekik egy meghívót, amiért mind kettőtöket megjutalmazzuk 5.000 forinttal onlinePénztárcátokba.

Mitől korrekt egy webáruház?

A korrekt webáruház minősítéssel folyamatosan mérünk minden onlinePénztárca elfogadó webáruházat a vevők elégedettsége alapján. Ennek köszönhetően mindig friss információt kapsz legjobb vásárlási döntésedhez. Ráadásul ez alapján automatikusan kizárásra kerülhetnek az inkorrekt webáruházak az onlinePénztárca elfogadásból. Keresd a “korrekt webáruház” emblémát és pontszámot.

Smart Life APP Technikai Problémák Megoldása

A készülékemet nem sikerült párosítani, de nem tudom, hogyan állíthatnám vissza a készüléket, hogy elkezdődjön a párosítás. Hogyan tudom kezelni ezt a problémát?

A legtöbb olyan eszköz esetében, amely rendelkezik visszaállító gombbal (a visszaállító gombot a termék kézikönyvében találja meg):.

EZ mód: Először is, győződjön meg róla, hogy a készülék több mint 10 másodpercig ki van kapcsolva, mielőtt bekapcsolja a készüléket. Ezután nyomja meg hosszan a készülék reset gombját körülbelül 5 másodpercig. Várjon néhány pillanatot, amíg a világítás gyorsan villogni kezd. A készülék Smart üzemmódba lép. A Smart módnak megfelelően csatlakoztathatja a hálózatot az alkalmazáson megjelenő felszólítás szerint.

AP mód: Nem kell kikapcsolni a készüléket, de a világítóeszköznek gyorsan villognia kell. Ezután nyomja meg hosszan a készülék reset gombját körülbelül 5 másodpercig. Várjon néhány pillanatot, amíg a világítóeszköz lassan villogni kezd. A készülék AP üzemmódba lép. Az AP üzemmódnak megfelelően csatlakozhat a hálózathoz, ahogy az alkalmazás kéri.
A kamerákat és a videó ajtócsengő eszközöket el kell távolítani az alkalmazásból, mielőtt visszaállíthatóak lennének.

A világítóberendezések, például az intelligens izzók:

EZ mód: Először is győződjön meg arról, hogy a készülék több mint 10 másodpercig ki van kapcsolva, mielőtt bekapcsolja a készüléket. Ezután kapcsolja be és ki háromszor (be-ki-be-ki-be) a készülék áramellátását (2-4 másodperc az egyes be- és kikapcsolások között). Várjon néhány pillanatot, amíg a világítás gyorsan villogni kezd. A készülék Smart üzemmódba lép. A Smart módnak megfelelően csatlakoztathatja a hálózatot az alkalmazáson megjelenő felszólítás szerint.

AP mód: Nem kell kikapcsolni a készüléket, de a világítóeszköznek gyorsan villognia kell. Ezután háromszor kapcsolja be és ki (be-ki-be-ki) a készülék tápellátását (2-4 másodperc az egyes be- és kikapcsolások között). Várjon néhány pillanatot, amíg a világítóeszköz lassan villogni kezd. A készülék AP üzemmódba lép. Az AP üzemmódnak megfelelően csatlakozhat a hálózathoz az alkalmazáson megjelenő felszólítás szerint.
Az intelligens zár esetében el kell olvasnia a kézikönyvet, és be kell írnia a megfelelő parancsot, hogy az ajtózár belépjen a hálózati elosztó üzemmódba. Ezután konfigurálhatja az intelligens ajtózárat az App lock prompt hálózati elosztási lépései szerint.

Hogyan kezelhetem a megszakadt kapcsolatú készüléket?

Ha a készülék hosszú ideig offline állapotban van, csak manuálisan állíthatja vissza a készüléket párosítási módba, majd manuálisan adhatja hozzá újra a készüléket. Ha a készülék mindig offline, kérjük, ellenőrizze a következő módokon:

1. Ellenőrizze, hogy az útválasztó ki van-e kapcsolva, vagy nincs-e leválasztva a hálózatról. Ha igen, akkor a router némi időbe telik, amíg helyreáll. Várjon két percet, majd ellenőrizze, hogy az eszköz online van-e.

2. Ellenőrizze, hogy az útválasztót kicserélték-e, vagy megváltoztatták-e a Wi-Fi nevet vagy jelszót. Ha igen, távolítsa el a készüléket, majd adja hozzá újra a hálózathoz.

3.Ellenőrizze, hogy a készülék nem most frissítette-e a firmware-t. A készülék a firmware frissítésekor leválik a hálózatról, és a frissítés befejezése után automatikusan csatlakozik a hálózathoz. Ha azonban a hálózat instabil, akkor a firmware-frissítés befejezése után úgy tűnik, hogy nem tud csatlakozni. Az eszközt el kell távolítani és újra hozzá kell adni.

4. A készülék Wi-Fi jele túl gyenge (például: több fal választja el az útválasztótól; a készüléket fémburok veszi körül, vagy fémtárgyak vannak a közelben; a közelben lévő nagy teljesítményű készülékek, például légkondicionálók és hűtőszekrények zavarják).

5. A készülék helye túl messze van a routertől (a beltéri környezet bonyolultabb, több mint 5 méter után könnyen offline állapotba kerülhet; a kültéri környezet üres, több mint 10 méter után könnyen offline állapotba kerülhet).

6. Ellenőrizze, hogy a firmware a legújabb verzió-e. Ennek ellenőrzéséhez az alkalmazásban válassza a Kezdőlap-Koppintson a készülék ikonjára-Jobb felső gomb-Készülékfrissítés.

7. Ha a készülék egy idő után offline állapotba kerül, de a router újraindítása vagy a készülék újrahálózása után a készülék visszatér a normál állapotba. Ez azt jelzi, hogy az útválasztó a hosszú távú nagy terhelésű használat miatt túlterhelt, és le kell cserélni egy nagyobb teljesítményűre, vagy csökkenteni kell az útválasztóhoz csatlakoztatott eszközök számát.

8. Telefonos hotspotot is használhat annak ellenőrzésére, hogy a hálózat problémája áll-e fenn.

A jelző a készülék párosítása után villogásból folyamatosan világít, de a párosítás a végén még mindig sikertelen. Hogyan kezelhetem ezt a problémát?

Ha kézi módszerrel ad hozzá eszközöket, akkor az alábbiak szerint végezze el a hibaelhárítást:

1. Kérjük, a hálózat konfigurálása előtt figyelmesen olvassa el a termék kézikönyvét, és erősítse meg, hogy a mi alkalmazásunk a kézikönyvben ajánlott. Mivel a különböző márkájú intelligens termékeket a saját felhőszerverükön kell regisztrálni, nem lehetséges az eszközök hálózatának konfigurálása az App-ok között.

2. Ellenőrizze, hogy a készülék be van-e kapcsolva és be van-e kapcsolva.

3. Győződjön meg róla, hogy a Wi.Fi engedélyezve, és nincs elrejtve. Győződjön meg róla, hogy az eszköze a 2,4 GHz-es Wi-Fi sávban lett hozzáadva (Ellenőrizze, hogy a 2,4 GHz-es és az 5GHz-es sávban ugyanaz a Wi-Fi fiók van-e. Ha igen, javasoljuk, hogy két fiókot konfiguráljon, és a hálózati csatlakozás során váltson a 2,4 GHz-es sávra) .

4. Győződjön meg arról, hogy a DHCP szolgáltatás engedélyezve van a router számára. Ha nem, akkor az IP-cím foglalt lesz.

5. Ellenőrizze, hogy a megadott Wi-Fi jelszó helyes-e. Ellenőrizze, hogy a Wi-Fi-fiók vagy jelszó előtt és után nincsenek-e szóközök, illetve a nagy- és kisbetűk érzékenységével kapcsolatos problémák.

6. Győződjön meg róla, hogy a készülék párosítási módban van-e, kattintson a részletes módszer megtekintéséhez.

7. Ha az eszköz Wi-Fi eszköz, kérjük, használja a “Kézi hozzáadás” módszert a hozzáadáshoz. Az “Automatikus beolvasás” módszerrel nem biztos, hogy hozzá tudja adni a Wi-Fi eszközt.

8. Ha iOS 14-et használ, kérjük, győződjön meg róla, hogy megnyitotta az alkalmazás helyi hálózati engedélyét és vezeték nélküli adatengedélyét.

9. Ha a kötési folyamat során arról értesül, hogy az eszköz egy másik fiókhoz lett kötve, kérjük, kövesse a közzétett oldalon található utasításokat az eszköz feloldásához és újbóli hozzáadásához.

10. Kérjük, győződjön meg arról, hogy a hálózati környezet jele, ahol az eszköz található, erős és stabil. Hibaelhárítás: Töltse le az Internet Speed Test alkalmazást (győződjön meg róla, hogy a telefon 2,4 GHz-es hálózathoz csatlakozik), helyezze mobiltelefonját ugyanarra a helyre, ahol a készülék található, majd tesztelje az internet feltöltési és letöltési sebességét az adott helyen (győződjön meg róla, hogy a sebesség legalább: feltöltés ≥ 2 MB/s, letöltés ≥ 2 MB/s vagy feltöltés ≥ 16 Mbps, letöltés ≥ 16 Mbps), az intelligens kameraberendezések nagy mennyiségű feltöltési sávszélességet foglalnak el, és legalább 4M feltöltési sávszélesség szükséges az 1080p képminőséghez (0. 5MB/s, 4Mbps), ha a készülék engedélyezte a felhőalapú tárolási funkciót, további 2M feltöltési sávszélességre van szükség, kérjük, ellenőrizze, hogy a hálózata elegendő hálózati sávszélességgel rendelkezik-e.

11. Ha a hálózat normális, de a készülék hálózati kapcsolata továbbra sem működik, ellenőrizze, hogy az útválasztó nem túlterhelt-e. A készülék Wi-Fi funkcióját letilthatja, hogy a csatornát az erőforrások újraelosztására tartalékolja.

12. Győződjön meg arról, hogy a titkosítási módszer és a hitelesítési típus a WPA2-PSK, illetve az AES értékre van beállítva az útválasztó vezeték nélküli beállításainál, vagy mindkettő Auto értékre van állítva. Győződjön meg róla, hogy a vezeték nélküli üzemmód nem csak 11n-re van állítva.

13. Ha a vezeték nélküli MAC-címszűrés be van kapcsolva az útválasztóhoz, távolítsa el az eszközt az útválasztó MAC-címszűrő listájáról, hogy a készülék csatlakozhasson a hálózathoz. A MAC-címszűrés letiltható is.

Ha a készülék az előző lépések után sem tud csatlakozni a hálózathoz, adja meg nekünk az alkalmazásfiókját. Megszervezzük, hogy a technikai támogatás mérnökei elhárítsák a hibát.
A Bluetooth-eszköz párosítása sikertelen
A Zigbee-eszköz párosítása sikertelen
Az “Auto Scan” párosítás sikertelen
Az EZ mód párosítása sikertelen
AP mód párosítása sikertelen

Hogyan állíthatok be különböző SSID-ket egy általános router 2,4 GHz-es és 5 GHz-es sávjához?

Ha az útválasztó támogatja a 2,4 GHz-es és az 5 GHz-es sávot is, de a mobiltelefon Wi-Fi keresőoldalán csak az egyik Wi-Fi név jelenik meg, végezze el a következő lépéseket:

1. Lépjen az útválasztó vezeték nélküli oldalára. (A belépési cím általában a router hátuljára erősített címkén található).

2. Lépjen a 2,4 GHz-es beállítási oldalra, és állítsa a Wi-Fi nevet (SSID) (XXX)-2.4G-re, ahol xxx a Wi-Fi nevet jelöli. Mentse a beállítást.

3.Menjen az 5 GHz-es beállítási oldalra, és állítsa a Wi-Fi nevet (SSID) (XXX)-5G-re, ahol xxx a Wi-Fi nevet jelöli. Mentse a beállítást.

Ha az előző beállítások befejeződtek, az új Wi-Fi nevek megjelennek a mobiltelefon Wi-Fi beállítások oldalán.

Megjegyzés: A Wi-Fi nevek megváltoztatása után újra kell csatlakoztatnia azokat az eszközöket, amelyek ezt a vezeték nélküli útválasztót használják. A jelszó ugyanaz marad, ha nem változtatta meg.

A következő fájlok leírják, hogyan kell néhány népszerű márka routereit konfigurálni.
ASUS útválasztó konfigurálása
D-Link útválasztó konfigurálása
TP-Link útválasztó konfigurálása

Hogyan tudom elhárítani a sikertelen készülékpárosítás problémáit?

Ha kézi módszerrel ad hozzá eszközöket, akkor az alábbiak szerint végezze el a hibaelhárítást:

1. Kérjük, a hálózat konfigurálása előtt figyelmesen olvassa el a termék kézikönyvét, és erősítse meg, hogy a mi alkalmazásunk a kézikönyvben ajánlott. Mivel a különböző márkájú intelligens termékeket a saját felhőszerverükön kell regisztrálni, nem lehetséges az eszközök hálózatának konfigurálása az App-ok között.

2. Ellenőrizze, hogy a készülék be van-e kapcsolva és be van-e kapcsolva.
Győződjön meg róla, hogy a műsorszórás engedélyezve van a Wi-Fi számára, és nincs elrejtve. Győződjön meg róla, hogy az eszköze a 2,4 GHz-es Wi-Fi sávban lett hozzáadva (Ellenőrizze, hogy a 2,4 GHz-es és az 5GHz-es sávban ugyanaz a Wi-Fi fiók van-e. Ha igen, javasoljuk, hogy két fiókot konfiguráljon, és a hálózati csatlakozás során váltson a 2,4 GHz-es sávra) .

3. Győződjön meg arról, hogy a DHCP szolgáltatás engedélyezve van a router számára. Ha nem, akkor az IP-cím foglalt lesz.

4. Ellenőrizze, hogy a megadott Wi-Fi jelszó helyes-e. Ellenőrizze, hogy a Wi-Fi-fiók vagy jelszó előtt és után nincsenek-e szóközök, illetve a nagy- és kisbetűk érzékenységével kapcsolatos problémák.

5. Győződjön meg róla, hogy a készülék párosítási módban van-e, kattintson a részletes módszer megtekintéséhez.

6. Ha az eszköz Wi-Fi eszköz, kérjük, használja a “Kézi hozzáadás” módszert a hozzáadáshoz. Az “Automatikus beolvasás” módszerrel nem biztos, hogy hozzá tudja adni a Wi-Fi eszközt.

7. Ha iOS 14-et használ, kérjük, győződjön meg róla, hogy megnyitotta az alkalmazás helyi hálózati engedélyét és vezeték nélküli adatengedélyét.

8. Ha a kötési folyamat során arról értesül, hogy az eszköz egy másik fiókhoz lett kötve, kérjük, kövesse a közzétett oldalon található utasításokat az eszköz feloldásához és újbóli hozzáadásához.

9. Kérjük, győződjön meg arról, hogy a hálózati környezet jele, ahol az eszköz található, erős és stabil. Hibaelhárítás: Töltse le az Internet Speed Test alkalmazást (győződjön meg róla, hogy a telefon 2,4 GHz-es hálózathoz csatlakozik), helyezze mobiltelefonját ugyanarra a helyre, ahol a készülék található, majd tesztelje az internet feltöltési és letöltési sebességét az adott helyen (győződjön meg róla, hogy a sebesség legalább: feltöltés ≥ 2 MB/s, letöltés ≥ 2 MB/s vagy feltöltés ≥ 16 Mbps, letöltés ≥ 16 Mbps), az intelligens kameraberendezések nagy mennyiségű feltöltési sávszélességet foglalnak el, és legalább 4M feltöltési sávszélesség szükséges az 1080p képminőséghez (0. 5MB/s, 4Mbps), ha a készülék engedélyezte a felhőalapú tárolási funkciót, további 2M feltöltési sávszélességre van szükség, kérjük, ellenőrizze, hogy a hálózata elegendő hálózati sávszélességgel rendelkezik-e.

10.Ha a hálózat normális, de a készülék hálózati kapcsolata továbbra sem működik, ellenőrizze, hogy az útválasztó nem túlterhelt-e. A készülék Wi-Fi funkcióját letilthatja, hogy a csatornát az erőforrások újraelosztására tartalékolja.

11. Győződjön meg arról, hogy a titkosítási módszer és a hitelesítési típus a WPA2-PSK, illetve az AES értékre van beállítva az útválasztó vezeték nélküli beállításainál, vagy mindkettő Auto értékre van állítva. Győződjön meg róla, hogy a vezeték nélküli üzemmód nem csak 11n-re van állítva.

12. Ha a vezeték nélküli MAC-címszűrés be van kapcsolva az útválasztóhoz, távolítsa el az eszközt az útválasztó MAC-címszűrő listájáról, hogy a készülék csatlakozhasson a hálózathoz. A MAC-címszűrés letiltható is.

Ha a készülék az előző lépések után sem tud csatlakozni a hálózathoz, akkor küldjön nekünk egy videót, amely rögzíti a párosítási folyamatot. El fogjuk intézni, hogy a technikai támogatás mérnökei elhárítsák a hibát.

A Bluetooth-eszköz párosítása sikertelen
A Zigbee-eszköz párosítása sikertelen
Az “Auto Scan” párosítás sikertelen
EZ módú párosítás sikertelen
AP mód párosítása sikertelen

 

A készülék áramszünet vagy hálózati kapcsolat megszakadása után offline, de miért nem tud a készülék automatikusan újra csatlakozni a hálózathoz a hálózat helyreállítása után?

Túl sok eszköz van otthonában, amelyiknek csatlakoznia kell az internethez, ami meghaladja a router terhelhetőségi tartományát (a szokásos otthoni routerek csak 10 készüléknél kevesebbet tudnak terhelni), ezért a készülék nem tud visszakapcsolódni a hálózatra.

Az otthoni hálózat minősége instabil, ezért a készülék nem tud időben visszakapcsolódni a hálózathoz az áramszolgáltatás helyreállítása után.

Ha a készülék nem tud automatikusan visszakapcsolódni a hálózathoz, miután offline állapotba került, akkor vissza kell állítani a készülék hálózati állapotát, és újra kell csatlakozni a hálózathoz.

Smart Life Alkalmazás használata

Miért lehet egy ütemezett feladatot még mindig elindítani, miután töröltem azt a készülékemről?

Megpróbálhat egy új időzítést visszaállítani a felhőbeállítások frissítéséhez. Vagy megpróbálhatja a “Gyári alapbeállítások visszaállítása” opciót a készülékén (megjegyzés: ettől a készülék eltűnik a listáról), és újra hozzáadhatja.

Hogyan állíthatom vissza a hibás készülék gyári beállításait?

Érintse meg a hibás készüléket az eszközlistában, hogy belépjen az eszköz vezérlőpaneljére.

Érintse meg a jobb felső sarokban lévő gombot a készülékbeállítási oldalra való belépéshez.

Érintse meg a “Készülék eltávolítása – lekapcsolás és adattörlés” lehetőséget az eszköz eltávolításához az eszközlistából és az eszközzel kapcsolatos összes adat törléséhez.

Ha a készülék offline állapotban van, a készülék nem tudja visszaállítani a gyári beállításokat, mivel a készülék nem tud kommunikálni az alkalmazással és a felhővel, miután offline állapotba került.

Hogyan tudom visszaállítani a hibás készülék alapértelmezett beállításait?

Érintse meg a hibás készüléket a készüléklistában, hogy belépjen a készülék vezérlőpaneljére.

Érintse meg a jobb felső sarokban lévő gombot a készülékbeállítási oldalra való belépéshez.

Érintse meg a “Készülék eltávolítása-Kapcsolás megszüntetése és adatok törlése” lehetőséget az eszköz eltávolításához az eszközlistából és az eszközzel kapcsolatos összes adat törléséhez.

Ha a készülék offline állapotban van, a készülék nem tudja visszaállítani a gyári beállításokat, mivel a készülék nem tud kommunikálni az alkalmazással és a felhővel, miután offline állapotba került.

Miért nem lehet push értesítéseket fogadni?

Ellenőrizze, hogy a mobiltelefonja engedélyezi-e az alkalmazás számára az üzenetek pusholását.

Kérjük, erősítse meg, hogy nyissa meg az üzenetek push beállításait az Alkalmazásban, nyissa meg az Alkalmazást, kattintson az Én-üzenetközpontra, kattintson a jobb felső sarokban lévő gombra,engedélyezze az értesítéseket.

Ellenőrizze az Értesítések beállításait, hogy a Ne zavarjon ütemezés be volt-e kapcsolva.

Ha a mobiltelefon és a készülék engedélyezi az alkalmazás számára az üzenetek pusholását, de nem kap üzeneteket, ellenőrizze, hogy az alkalmazás üzenetközpontjában vannak-e új üzenetértesítések.

Egyes Android mobiltelefon-rendszerek kötelezően marketinginformációnak ítélik meg az alkalmazásunk push-ját, és ezáltal kénytelenek kikapcsolni a push- és hang-/vibrációs emlékeztetőket.

Egyes Android rendszerek korlátai miatt egyes Android telefonok legfeljebb 24 App push üzenetet tudnak fogadni. Ha ezeket a push-üzeneteket nem törlik, a telefon nem lesz képes újabb App push-üzeneteket fogadni.

Hogyan lehet letölteni/exportálni a kamerában tárolt videót?

A videótároló felhőszolgáltatás maga titkosítja a videóadatokat. Ugyanakkor az adatfeltöltési átviteli folyamat is pénzügyi szintű titkosítási technológiát használ, és a titkosítási folyamat dinamikus kulcsot használhat. Az adatok és a csatornák kettős titkosítása esetén még akkor sem lehet lejátszani a videót, ha a felhasználói adatokat hackerek lehallgatják. A felhőtárolóban lévő titkosított videók böngészéséhez be kell jelentkeznie az alkalmazásban lévő fiókjába.

Még az SD-kártyákra mentett videók is többnyire titkosítva vannak (ezt a funkciót a fényképezőgép gyártója határozza meg), és nem lehet őket számítógépre (vagy más adathordozóra) átvinni. Ha SD-kártyákon tárolt titkosított videókat szeretne böngészni, akkor be kell jelentkeznie fiókjába az Alkalmazásban.

Használhatom az alkalmazásukat iPad és Android táblagépeken?

Alkalmazásunk támogatja az iPad és az Android táblagépeket (iOS ≥ V10.0 verzió, Android ≥ V5.0 verzió szükséges). Az App iPad és Android táblagépes verziója csak a vízszintes képernyő használatát támogatja (az iPadre és Android táblagépre korábban letöltött alkalmazások kompatibilisek a mobiltelefonokkal, tehát függőleges képernyő módban használhatók).

Mit kell tennem, ha egy időzített feladatot nem megfelelően hajtanak végre?

Győződjön meg róla, hogy a készülék be van kapcsolva és be van kapcsolva.

Győződjön meg arról, hogy a készülék erős és stabil Wi-Fi jelekkel rendelkezik, és az alkalmazásban online állapotban van.

A készülék időzítése után a készüléket ne kapcsolja ki vagy állítsa vissza, mert a készülék leállítása vagy visszaállítása megszakítja a készülék időzítési folyamatát;

Győződjön meg arról, hogy az ütemezett feladat érvényességi ideje megfelelő. Érintse meg az Időzítés elemet, és ellenőrizze, hogy az Ismétlés lefedi-e a feladat kívánt érvényességi időszakát (hétfőtől vasárnapig elérhető).

Ha az érvényességi időszak megfelelő, törölje az időzített feladatot, és adjon hozzá egy újat.

Ha Wi-Fi eszközről van szó, előfordulhat, hogy a készülék nem csatlakozik a hálózathoz, így az idővel kapcsolatos funkciók érvénytelenek.

Ha Bluetooth-eszközről van szó, akkor az nem mindig csatlakozhat a telefonhoz, ezért Bluetooth-átjáróval kell felszerelni, hogy az eszköz idővel kapcsolatos funkciói normálisak maradjanak.

Ha Zigbee-eszközről van szó, akkor egy Zigbee-átjáróhoz kell csatlakoztatni, hogy az időt megkapja, és az idővel kapcsolatos funkciók normálisak maradjanak.

Ha az időzítés nem az Ön által beállított időpontban lép életbe, akkor előfordulhat, hogy az eszköz időzónája nem egyezik meg az Ön tartózkodási helyének időzónájával;

Ha a probléma nem javul, kérjük, állítsa vissza a készüléket az alkalmazáson keresztül a gyári alapbeállításokra, az eszköz újbóli hozzáadása után állítsa be újra az időzítési feladatot.

Ha a probléma továbbra is fennáll, adja meg a készülék azonosítóját és a konkrét időpontot, amikor a feladat sikertelen volt (a beállított érvényességi időszak, az idő, amikor a feladat nem futott le, vagy az idő, amikor a feladat lefutott, de váratlan időpontban). Megszervezzük, hogy a technikai támogatás mérnökei elhárítsák a hibát.

Alexa készülék GYIK

Hogyan használhatom az Alexát?

Az Alexa lehetővé teszi, hogy kérdéseket tegyen fel és kéréseket intézzen pusztán a hangja segítségével. Például feltehet Alexának egy kérdést, például “Milyen az időjárás ma New Yorkban?”, vagy utasíthatja Alexát, hogy tegyen meg valamit, például “Adjon hozzá elemeket a bevásárlólistámhoz” vagy “Játsszon le jazz-t”. Amikor Alexához beszél, az Amazon felhőbe küld egy felvételt arról, hogy mit kért Alexától, hogy feldolgozhassuk és válaszolhassunk a kérésére. Az Alexához az Ön által használt eszköz típusa alapján másképp fér hozzá. A “kéz nélküli” eszközök, például az Amazon Echo esetében az ébresztő szó kimondásával érheti el az Alexát (pl. Alexa, Ziggy, Echo, Amazon vagy Computer). Más eszközök, például bizonyos Fire táblagépek esetében az Alexa-t egy gomb megnyomásával éri el.

Alexa rögzíti az összes beszélgetésemet?

Nem. Alapértelmezés szerint az Echo készülékek úgy vannak kialakítva, hogy csak az Ön által kiválasztott ébresztő szót (pl. Alexa, Ziggy, Amazon, Computer vagy Echo) érzékeljék. A készülék az ébresztési szót az ébresztési szónak megfelelő akusztikus minták azonosításával érzékeli. A készülék csak akkor tárolja vagy küldi el a felhőbe a hangot, ha az ébresztő szót érzékeli (vagy ha az Alexa egy gomb megnyomásával aktiválódik). Bizonyos készülékeken a Beszélgetés módot is meg lehet hívni, amely lehetővé teszi, hogy ébresztési szó használata nélkül beszéljen Alexához, amíg a Beszélgetés mód be van kapcsolva. További információkért lásd a “Hogyan működik a Beszélgetés mód?” és “Hogyan dolgozza fel Alexa a kéréseimet Beszélgetés módban?” című GYIK-eket. A támogatott Echo készülékeket úgy is beállíthatja, hogy érzékeljenek bizonyos hangokat, például a füstjelző, a szén-monoxid-riasztó és az üvegtörés hangját. További információkért lásd a “Hogyan működik az Alexa Guard?” és a “Hogyan működnek a hangérzékeléssel ellátott rutinok?” című GYIK-eket.

Mi történik, amikor Alexához beszélek?

Amikor beszél Alexához, az Amazon felhőjébe kerül egy felvétel arról, hogy mit kért Alexától, ahol feldolgozzuk a kérését és egyéb információkat, hogy válaszolhassunk Önnek. Amikor például azt kéri, hogy “Alexa, játssz le top slágereket az Amazon Music-on”, a kérésének felvételét és az Amazon Music-tól származó információkat használjuk fel a top slágerek lejátszásához.

Hogyan minimalizálja az Alexa a felhőbe küldött adatok mennyiségét?

Az Alexa és az Echo készülékeket úgy tervezték, hogy a lehető legkevesebb hangot rögzítsék, és minimalizálják a felhőbe továbbított háttérzajok mennyiségét. Alapértelmezés szerint az Alexa-kompatibilis készülékek csak akkor továbbítanak hangot a felhőbe, ha az ébresztő szót észlelik (vagy az Alexát egy gomb megnyomásával aktiválják). Amikor egy Alexa-képes eszköz érzékeli az ébresztő szót, és elkezd hangot streamelni a felhőbe, az Alexa az ébresztő szó “felhő-ellenőrzését” végzi el a felhő nagyobb teljesítményű feldolgozási képességeinek felhasználásával a hang kétszeres ellenőrzésére, hogy megerősítse az ébresztő szó érzékelését. Ha a felhőellenőrzés nem észleli az ébresztő szót, az Alexa leállítja a hang feldolgozását, és befejezi a hangfolyamot a felhőbe. Ha az Alexa megerősíti, hogy az ébresztőszó elhangzott, az Alexa folyamatosan megpróbálja meghatározni, hogy mikor ért véget a kérés, majd azonnal befejezi a hangfolyamot.

Mi a helyzet a "hamis ébresztésekkel"?

Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy az Alexa-kompatibilis készülék egy másik szót vagy hangot értelmez ébresztési szónak (például az “Alex” nevet, vagy ha valaki azt mondja a rádióban vagy a televízióban, hogy “Alexa”). Amikor ez történik, ezt “hamis ébresztésnek” nevezzük. Világszínvonalú tudósokból és mérnökökből álló csapatunk folyamatosan fejleszti az ébresztőszó-felismerő technológiánkat, és megakadályozza a hamis ébresztéseket, többek között a “Hogyan minimalizálja az Alexa a felhőbe küldött adatmennyiséget?” GYIK-ben leírt felhő-ellenőrzési mechanizmus segítségével.

Bármikor, amikor az Echo készülék ébresztési szót érzékel, egy vizuális vagy hangjelzés jelzi, hogy hangfelvételt rögzít a felhőbe történő továbbításhoz, és az Alexa alkalmazásban a Beállítások > Alexa adatvédelem vagy a https://www.amazon.com/alexaprivacysettings oldalon elérhető Hangtörténetből áttekintheti és törölheti a fiókjához kapcsolódó hangfelvételeket (beleértve a hamis ébresztésből származó hangokat is).

Visszanézhetem és törölhetem a hangfelvételeimet?

Igen. A fiókjához kapcsolódó hangfelvételeket áttekintheti, és törölheti a hangfelvételeket – egyesével, dátumtartományonként, Alexa-képes eszközönként vagy egyszerre – az Alexa alkalmazásban a Beállítások > Alexa adatvédelem vagy a https://www.amazon.com/alexaprivacysettings oldalon található Beállítások > Alexa adatvédelem menüpontban. Bármelyik oldalon kiválaszthatja azt is, hogy a 3 vagy 18 hónapnál régebbi hangfelvételek automatikusan törlődjenek, vagy azt is, hogy ne mentse el a hangfelvételeket. Ha úgy dönt, hogy nem menti el a hangfelvételeket, akkor a kérések feldolgozása után automatikusan törölni fogjuk a hangfelvételeit, és automatikusan törölni fogjuk az összes, jelenleg a Hangtörténetben lévő hangfelvételt is. A fiókjához kapcsolódó összes hangfelvételt pedig egyszerre törölheti az összes Alexa-kompatibilis eszközére és alkalmazására vonatkozóan, ha ellátogat a Tartalom és eszközök kezelése webhelyre.

A hangfelvételek hang alapján történő törlésének lehetőségét a Beállítások > Alexa adatvédelem > Az Alexa adatainak kezelése menüpontban is engedélyezheti az Alexa alkalmazásban vagy a https://www.amazon.com/alexaprivacysettings oldalon. Ha engedélyezve van, bárki, akinek hozzáférése van az Alexa-kompatibilis készülékeihez, kérheti az Alexát, hogy törölje a fiókjához kapcsolódó hangfelvételeket. A hanggal történő törlés automatikusan engedélyezve van, ha a háztartás bármely tagja létrehozott egy Alexa hangazonosítót, és a hangját felismeri a hangfelvételek hanggal történő törlésének kérésekor. A legutóbbi kérés hangfelvételét törölheti az “Alexa, töröld, amit az előbb mondtam”, a fiókjához kapcsolódó, az adott napra vonatkozó hangfelvételeket törölheti az “Alexa, törölj mindent, amit ma mondtam”, vagy a fiókjához kapcsolódó összes hangfelvételt az “Alexa, törölj mindent, amit mondtam” mondattal. Ezenkívül a hangazonosítóval azt is mondhatja, hogy “Alexa, frissítsd az adatvédelmi beállításaimat” vagy “Alexa, automatikusan töröld a hangfelvételeimet”, hogy a 3 vagy 18 hónapnál régebbi hangfelvételeit automatikusan törölje, vagy egyáltalán ne mentse el.

A hangfelvételek törlése ronthatja az Alexa élményét. Ha úgy dönt, hogy nem menti el a hangfelvételeket, előfordulhat, hogy a hangazonosítás nem működik.

Ha egy Alexa-képes termék használata közben megváltoztatta az alapértelmezett piacteret, akkor a fiókjához kapcsolódó összes hangfelvételt minden egyes piactér esetében külön-külön törölnie kell. 

Mi az Alexa hangtörténet funkciója?

A Hangtörténet egy olyan funkció, amely lehetővé teszi a felhőbe streamelt hangfelvételek hangjának lejátszását, annak szöveges átiratának megtekintését, hogy Alexa szerint mit mondott, és Alexa válaszának áttekintését. Ez a funkció segíthet jobban megérteni, hogyan működik az Alexa, és mit rögzít és mit nem rögzít az Alexa. Arra is használhatja, hogy felidézze az Alexa által korábban adott válaszokat, például egy étterem nevét, amelyet Alexa ajánlott. Ha Alexa hibázik, akkor ezzel a funkcióval megnézheti, mi lehetett a hiba, például hogy Alexa félreértett-e egy adott szót vagy kifejezést. Az Alexa hangtörténetét az Alexa alkalmazásban vagy a https://www.amazon.com/alexaprivacysettings oldalon a Beállítások > Alexa adatvédelem > Hangtörténet áttekintése menüpontban érheti el. Ön is segíthet nekünk a hangszolgáltatásaink fejlesztésében, ha visszajelzést ad a Hangelőzményeken belül.