Ha a készülék az előző lépések után sem tud csatlakozni a hálózathoz, akkor küldjön nekünk egy videót, amely rögzíti a párosítási folyamatot. El fogjuk intézni, hogy a technikai támogatás mérnökei elhárítsák a hibát.
- Bluetooth-eszköz párosítása sikertelen
- Zigbee eszköz párosítása sikertelen
- “Auto Scan” párosítása sikertelen
- EZ mód párosítása sikertelen
- AP mód párosítása sikertelen
Bluetooth hálózat párosítása
A Bluetooth-eszköz párosítását az alkalmazásunkban kell elvégezni, nem pedig a telefon Bluetooth-felületén.
Győződjön meg róla, hogy a telefon Wi-Fi kapcsolója be van kapcsolva, és a router normálisan működik.
Az iphone-nak csatlakoztatva kell lennie a hálózathoz, amikor Bluetooth-eszközt párosít, (mivel a Bluetooth-eszköznek regisztrálnia kell a felhőszerverre a sikeres hozzáadáshoz).
Androidos telefon használata esetén meg kell nyitnia az alkalmazás helymeghatározási engedélyét.
Az eszköz hozzáadása már megtörténhetett, ajánlott a Bluetooth-eszköz alaphelyzetbe állítása és újbóli hozzáadása.
Akár mérsékelt a távolság a Bluetooth-átjáró és a Bluetooth-eszköz között (kevesebb, mint 3 méter), ajánlott minél közelebb lenni (ha nincs Bluetooth-átjáró, akkor kihagyhatja, csak közvetlenül a telefonhoz csatlakozik).
Ellenőrizze, hogy vannak-e a közelben más felhasználók, akik a Bluetooth-eszközt használják (a Bluetooth-eszközt a tulajdonságai miatt egyszerre csak egy felhasználó tudja irányítani és használni, és offline lesz, amikor más felhasználók használják).
Az Ön által hozzáadott Bluetooth-eszköz nem a mi termékünk. A Bluetooth-eszközöknek bizonyos privát protokolljai vannak, ezért más márkájú Bluetooth-eszközöket nem lehet hozzáadni az alkalmazásunkhoz (még ha sikeresen hozzá is adjuk őket, nem lehet őket vezérelni).
Ha a fenti feltételek mindegyikét kizártuk, de az Ön készüléke még mindig nem tud csatlakozni az internethez, akkor adja meg nekünk az APP fiókját, és mi elintézzük, hogy egy szakmérnök alapos vizsgálatot végezzen Önnek.
Zigbee hálózat párosítása
A használt Zigbee átjáró a mi márkánk-e. Ez azért van, mert más márkájú Zigbee átjárók nem kompatibilisek a mi Zigbee eszközeinkkel néhány privát protokoll miatt, amelyek hozzáadhatók, de nem vezérelhetők.
Kérjük, ellenőrizze, hogy az átjáróhoz csatlakoztatott router fenntartja-e a külső hálózati kapcsolatot, hogy biztosítsa, hogy a Wi-Fi jel a környezetben, ahol az átjáró található, jó, és megpróbálhatja újra hozzáadni az átjárót.
Az eszköz lehet, hogy hozzáadódott, vagy rendellenes vagy visszaállt, ajánlott megpróbálni, hogy az eszköz újra belépjen a párosítási módba.
Kérjük, ellenőrizze, hogy az eszköz túl messze van-e az átjárótól vagy más Zigbee-eszközöktől a hálós hálózat kialakításához, és hogy a Zigbee-átjáró és a Zigbee-eszköz közötti távolság mérsékelt (kevesebb mint 5 méter), ajánlott a lehető legközelebb lenni.
Ellenőrizze, hogy vannak-e a közelben más Zigbee-átjárók, amelyek befolyásolják a Zigbee-eszközök kapcsolatát.
Ha a fenti feltételeket kizártuk, de a készülék még mindig nem tud csatlakozni az internethez, akkor megadhatja nekünk az APP számlaszámát, mi pedig megszervezzük, hogy egy profi mérnök mélyreható vizsgálatot végezzen Önnek.
“Auto Scan” hálózat párosítása
Wi-Fi eszközök: Csak a villámhálózati elosztást támogató és HomeKit funkciókkal rendelkező Wi-Fi eszközök fedezhetők fel az automatikus keresés során. Az alkalmazások helymeghatározási engedélyeit be kell kapcsolni, és a mobiltelefonoknak Wi-Fi-hez kell csatlakozniuk.
Vezetékes eszköz: A mobiltelefonnak és az eszköznek ugyanazon router alatt kell lennie.
Bluetooth-eszköz: be kell kapcsolni a Bluetooth-t és az alkalmazás helymeghatározási engedélyt (a Wi-Fi és Bluetooth kettős üzemmódú eszközök Bluetooth-on keresztül kereshetők, ezért a mobiltelefonnak be kell kapcsolnia a Bluetooth-t).
Zigbee aleszköz: Zigbee átjárót kell konfigurálni. Ha több Zigbee-átjáró van, akkor manuálisan kell kiválasztani a Zigbee-átjárót.
Ha az Ön eszköze a fenti típusok között van, de még mindig nem lehet keresni, kérjük, ellenőrizze, hogy az eszköz párosítási módban van-e (lásd, hogyan állítsa vissza az eszközt párosítási módba), vagy próbálja meg manuálisan hozzáadni.
EZ mód hálózat párosítása
A készüléket vissza kell állítani EZ üzemmódba.
Eltérő rendelkezés hiányában az eszközök csak a 2,4 GHz-es Wi-Fi-t támogatják. Előfordulhat, hogy a 2,4 GHz-es és az 5 GHz-es vegyes hálózat nem lesz sikeresen konfigurálva, ezért kérjük, győződjön meg arról, hogy a mobiltelefonhoz csatlakoztatott Wi-Fi 2,4 GHz-es.
Kérjük, győződjön meg arról, hogy a Wi-Fi jelszó helyes, és a készülék a router közelében van.
Két mobiltelefont kell előkészíteni, az egyik mobiltelefont a hotspot hálózati szolgáltatóként való megnyitásához (router helyett), a másik mobiltelefont a készülék csatlakoztatására lehet használni.
Ha a fenti módszerekkel tud csatlakozni és működtetni a készüléket, az azt jelenti, hogy probléma van a router beállításaival, vagy a router kompatibilitása nem jó.
Váltson át AP módba, és párosítsa a készüléket. Ha sikerül, az azt jelenti, hogy az útválasztó nem kompatibilis.
Ha a fenti módszerekkel továbbra sem tudja csatlakoztatni és működtetni a készüléket, akkor hardverprobléma állhat fenn.
Ha hardverproblémáról van szó, akkor vegye fel a kapcsolatot az eladóval, és kérje az értékesítés utáni szolgáltatásokat. Köszönjük megértését és támogatását, és boldog életet kívánunk!
AP mód hálózat csatlakozás
A készüléket vissza kell állítani AP üzemmódba.
Az 5Ghz és 2,4Ghz vegyes hálózatot vagy 2,4Ghz hálózatot használva, ha a csatlakoztatott hálózat csak 5Ghz-es, nem lehet csatlakozni.
Győződjön meg róla, hogy a megfelelő Wi-Fi hotspothoz csatlakozik (a készülék hotspot neve általában “SmartLife” betűvel kezdődik).
Győződjön meg róla, hogy a telefon teljesen csatlakozik a készülék hotspotjához, mielőtt visszatérne az alkalmazáshoz.
Egyes mobiltelefon-rendszerek a készülék hotspot-hálózatát nem biztonságos hálózatként értelmezik, és ezért nem tudnak csatlakozni. Ezt a telefon beállításaiban kell beállítani a csatlakozás előtt;
Ha a csatlakozás során elakad a “Regisztráció a felhőbe” lépésnél, akkor előfordulhat, hogy a készülék nem kompatibilis a routerrel.
Ha a fenti módszerekkel továbbra sem tud csatlakozni és működtetni a készüléket, akkor hardverprobléma állhat fenn.
Ha hardverproblémáról van szó, akkor vegye fel a kapcsolatot az eladóval, és kérje az értékesítés utáni szolgáltatásokat. Köszönjük megértését és támogatását, és boldog életet kívánunk!
Legyen a te házad a legokosabb
Látogass el webshopunkba kattints a gombra.
KLIMA SZERELÉS kattints a linkre.